بهترین تمیز کننده مبل

در این مقاله قصد داریم بصورت تخصصی به شما بهترین تمیز کننده مبل ، راه های اسان تمیز کردن مبل و در نهایت نکاتی که در تمیز کردن مبل باید با آن آشنا باشید را معرفی نماییم تا در زمان کوتاه شاهد از بین بردن سریع کثیفی ها از روی مبلمان خود باشید تا انتها با ما همراه باشید ، همچنین شما عزیزان می توانید نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید. در حالیکه مبلمان بهترین مکان برای استراحت و آرامش است اما گاهی فراموش میکنیم که به تمیز کردن نیاز دارد. بسته به اینکه مبلمانتان چقدر کثیف شده باشد شما باید هر چند ماه یکبار اینکار را انجام دهید. خوشبختانه تمیز کردن مبل نسبتا آسان است و به تمام چیزی که نیاز دارد زمان و یک سری وسایل نظافت است.

بهترین تمیز کننده مبل

بهترین روش تمیزکردن مبل در منزل

اولین‌ دفعه برای پاکیزه گردانیدن مبلمان‌ اینست که با جاروبرقی کلیه اشغال‌ و گردوخاک روی آن را جمع‌ بکنید . کوسن و بالشتکهای مبلمان را برداشته و بتکانید و زیرشان را به دقت‌ جارو‌ بکشید . میتوانید از سری‌های‌ باریکتر جاروبرقی برای جمع‌ کردن‌ کل گردو‌ خاکها استفاده‌ نمائید. اگر قسمت‌هایی‌ وجود دارد‌ که گردوغبار به سطح‌ مبلمان چسبیده‌ می باشد با بکارگیری از یک برس نرم آنها را تمیز نمائید . منتها نباید خیلی‌ محکم‌ برس را بکشید که به پارچه ی آن لطمه برساند .

اگر حیوان‌ خانگی‌ دارید بهتر‌ می باشد بدانید که همه‌ ی موهای آنها با جاروبرقی جمع‌ نمی گردد و شما حتما باید با بهره برداری از یک پرزگیر موهای آن را جمع‌ نمائید. توجه داشته باشید که برای پاک کردن سطح‌ غیرچوبی مثل‌ سطوح‌ چوبی و یا فلزی مبلمانتان ، از یک دستمال‌ نرم و یک محصول‌ تمیزکننده خوب این سطوح‌ استفاده‌ نمائید . به ارامی این سطح‌ها را پاکیزه کرده و مراقب‌ باشید که مواد‌ شوینده روی پارچه ی مبلمانتان نریزد. معمولا مبل‌های‌ پارچه برچسبی دارند که بر روی آن کل حالات مرتبط به نوع‌ پارچه ، شویندههای مجاز‌ و روش شستشو‌ شرح داده می شود . شما حتما باید به دقت‌ آن را مطالعه‌ کرده و مطابق آن اقدام نمائید.

تمیز کردن مبل پارچه ای با بهترین تمیز کننده مبل

استفاده از بخارشو تاپ ترین راه تمیزکردن مبلمان در خانه است‌ . برای اعمال این سبک اولین‌ کاری‌ که شما الزاماً باید اجرا کنید اینست که قبل‌ از شستن ، درصورتی‌که لکه‌ ای بر روی پارچه ی مبلمانتان وجود دارد‌ آن را با شوینده تمیز نمائید .آن‌گاه یک محلول‌ پاک‌ کننده برپایه آب بسازید .برای اینکار مقدار‌ مساوی‌ آب و شوینده را ترکیب‌ نمائید . آن‌وقت با یک دستمال‌ آن را روی قسمتی از مبلمان که در دیدرس نیست‌ امتحان‌ کنید‌ و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند . بعد چک نمائید که پس از چشم‌پوشی این مدت‌ تغییر‌ رنگی در پارچه ایجاد‌ نشده باشد‌ .

مخزن دستگاه‌ بخار‌ شو را با محلول‌ شوینده ای که در قسمت پیش ساختید پر کنید‌ . بعد با بخار‌ شو به شستشوی کل مبلتان بپردازید و به آرامی تمامی‌ شوینده را روی رو آن توزیع نمائید . پس‌ازآن مکنده بخار‌ شو را روشن‌ کرده و تمامی‌ کف‌‌های‌ مازاد را از روی مبلمان پاک نمائید .

  • درصورتیکه هنوز لکه‌هایی‌ بر روی قسمتی از پارچه ی مبلمانتان باقی‌ مانده‌ قادر خواهید بود مجددا همان دسته ها را شستشو‌ دهید . اگر چه اینکار را روی همه‌ ی سطح‌ مبلمان انجام‌ ندهید زیرا باعث‌ تغییر‌ رنگ پارچه می گردد . در نهایت عمل شستشویتان که به اتمام‌ رسید‌ اجازه‌ دهید تا به تکرار زمان‌ و با جریان هوا‌ خشک گردد .
حتما بخوانید:  شست و شوی مبل در کرج
بهترین تمیز کننده مبل استفاده از شوینده های پایه حلال

از آنجایی که این نوع‌ شوینده ها عطر تندی‌ و بخار‌های‌ شدیدی دارند پیش از مصرف از آنها حتما سیستم‌ تهویه را روشن‌ کرده و تمامی‌ در‌ها‌ و پنجرهها را باز بکنید . قبل‌ از استفاده‌ راهنمای فرآورده را به دقت‌ بخوانید و تلاش کنید‌ که مطابق‌ با آن عمل‌ نمائید .سپس‌ اندکی از شوینده را بر روی دستمال‌ ریخته و بر روی بخش کوچکی‌ از مبلمان آزمایش کنید‌ . در صورتیکه شوینده به بافت مبلمان آسیبی وارد نکرد میتوانید وارد مرحله‌ بعد‌ شوید .

بهترین شوینده مبلمان

اندکی از آن را بر روی دستمالی‌ ریخته و آن‌وقت بر روی لکه‌ها‌ بمالید . دقت داشته باشید که هرگز‌ هیچ‌ شوینده ای را مستقیما بر روی مبلمان نباید ریخت‌ و یا بایست آن را با آب مخلوط‌ کرد‌ و یا در آغاز بر روی یک دستمال‌ ریخت‌ .پس از گذشت‌ چند ثانیه‌ مکان مورد‌نظر‌ را با یک پارچه تر پاکیزه پاک‌ بکنید . هیچگاه اجازه‌ ندهید که ماده‌ها غیرطبیعی برای مدتی طولانی‌ بر روی پارچه بمانند زیرا سبب تغییر‌ رنگ آن می گردند . زمانیکه کارتان پایان‌ یافت‌ اجازه‌ دهید که مبلمان کاملا خشک گردد ، آن‌وقت از آن استفاده‌ بکنید .

بهترین تمیز کننده مبل استفاده از سرکه

ابتدا یک پاک کننده چرم صنعتی تهیه کنید. به یاد داشته باشید که مواد شیمیایی شدید به پوست آسیب می رسانند، بنابراین هنگام خرید محصول، مطمئن شوید که شوینده مخصوص پوست است. اگرچه تمیز کردن مبل چرمی با یک پارچه مرطوب باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد، اما هر چند ماه یکبار باید یک تمیز کردن اساسی را با یک پاک کننده چرم انجام دهید. شما همچنین می توانید یک پاک کننده خانگی درست کنید. فقط یک فنجان آب را با یک فنجان سرکه مخلوط کنید.

سپس یک پارچه نرم را به محلول آغشته کنید و تمام قسمت های مبل خود را با آن بشویید. سپس آن را با یک پارچه تمیز کاملا خشک کنید. در آخر دو فنجان روغن بذر کتان و یک فنجان سرکه سفید را با هم مخلوط کرده و به تمام قسمت های چرمی مبل خود بمالید و بگذارید یک شب بماند. در نهایت خواهید دید که مبل شما براق و درخشان خواهد شد. شرکت آذین پاک البرز

کمک از تیم آذین پاک البرز

اگر وقت تمیز کردن مبلمان خود را ندارید یا احساس میکنید با استفاده از مواد شوینده به بافت مبلمان خود آسیب می رسانید ، نگران نباشید چرا که شما پس از تماس با کارشناسان ما و دریافت مبلمان شما در کوتاه ترین زمان ممکن مبلمان شما به تمیز ترین حالت ممکن درآورده می شود و در اختیار شما قرار گذاشته می شود. همین حالا جهت تمیزی مبل خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات