شستشوی مبل در کرج

جهت مبل شویی در کرج میتوانید با نمایندگی های شرکت ما جهت مبلمان شویی تماس‌ بگیرید و کارشناسان گروه با شما هماهنگ‌ میکنند تا برای شستشوی مبلمان و یا تشک‌ به منزل شما بیایند و پس از کارشناسی ، با ابزار های اتومات مرحله‌ شستشو‌ و خشک را انجام‌ دهند. برگزیده ترین نیرو‌های‌ با تجربه‌ باعث‌ می شوند که شما پس از شستشو‌ ، دوستی همیشگی‌ با ما داشته باشید تا در شستن های خانه یا محل‌ کار‌ شما راه‌حل‌های‌ خوب‌ ، بهینه و درست‌ را بدهیم .

مبل شویی در کرج

مزایای مبل شویی در کرج با دستگاه

در این راه شستشوی مبلمان به به‌سرعت اجرا شده‌ و کلیه چرک ها و کثیفی‌ها از آن زدوده‌ می گردد . این سیستم به سبب سرعت‌ بالای شستشوی ، عطر بد نم و ماندگی ایجاد‌ نمی‌کند . لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) وسیله‌ای بسیار‌ پرکاربردی است‌ و با شست‌ و شوی‌ آن به وسیله ابزار ، اصلاً نشانه کثیفی برجای نمانده و جمع آلودگی‌‌ها‌ پاک‌ می‌شود‌ .
مزایای‌ خدمات‌ مبلمان شویی با چگونگی و نظافت‌ صحیح مبلمان :

• شستشوی لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) سبب تمیز کردن کل باکتری‌‌ها‌ و ویروس‌ها از مبلمان می گردد .• اشکال لوازم‌خانه نرم شبیه کاناپه و صندلی مشابه صافی های مکنده قوی عمل‌ می‌کنند و آلرژن‌های آماده در آتمسفر و پوشاک اشخاص را دعوت به کار و به دام‌ می‌اندازند . فرآیند شستشوی لوازم‌خانه
• آلرژن‌های مهیا روی مبلمان را از میان می‌برد و هم‌دستی بزرگی‌ به سالم بودن افرادی که آلرژی یا آسم‌ دارد‌ به جا می آورد .
• شستشو‌ با سیستم علت ازدیاد حیات موثر مبلمان خواهد بود چون‌که پلیدی به تکرار انگیزه پوسیدگی‌ روکش می‌شود‌.
• پاک کردن عمیق‌ مبلمان برای از بین‌ بردن‌ چربی ها ، کثیفی‌ها و لک هایی که به ته مبلمان رسوخ کردند زیاد خواهد شد .
• برای شستشوی مبلمان با ابزار لزومی به تعطیلی مکان‌ها عام نیست‌ .
• این متد برق‌آسا می باشد بنابراین پاکیزه گردانیدن بی‌درنگ مبلمان در کمترین هنگام امکان‌پذیر تنها یک شعار‌ نیست‌ !

مزایای شست و شوی مبلمان

• پاکیزگی مبلمان با ماده‌ها ویژه و شوینده مرتبه یک علت می توان لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) شما آسیبی نبیند .
• استعمال از طریقه خاص و مخصوص برای هر گونه روکش مبلمان سبب نتیجه‌ بهتر‌ و ماندگارتر می‌شود‌ .
• شستشوی لوازم‌ خانه اضافه بر پاکیزه گردانیدن آن انگیزه خوشبو گشتن آنها ایضاً خواهد بود .
• چرک ها فصل شستشوی لوازم‌ خانه با سیستم پیش از اینکه به عمق‌ الیاف روکش مبلمان رخنه کنند از مرکز می‌ روند .

حتما بخوانید: 10 تا از بهترین وسایل نظافت منزل

مبل شویی در منزل با ما

مبلمان شویی به موعد در خانه ، ‌ علاوه‌ بر پاکی ، علت زیاد شدن عمر‌ نتیجه‌بخش لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) هم خواهد شد . به‌شرطی که به‌صورت اصولی و به وسیله متخصص‌ حرفه‌ای‌ اجرا گردد ! تیم ما با بهره‌گیری از متخصصان حاذق و همین‌طور ابزار ها و ماده‌ها درجه‌یک ، خدمت‌ها انگشت و مرد مبلمان در جایگاه را با بهینه ترین وضع و در سریع‌ترین وقت امکان‌پذیر ، به شما نمایش می‌دهد . انگشت و مرد لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) در مکان یکی از وظیفه های محبوب و باتدبیر در حوزه‌ی شست‌شو‌ شد . با بکارگیری از کارها شست‌ و جفت مبلمان در جایگاه ، دیگر لزومی به جابه‌جایی مبلمان ها نیست‌ . همین‌طور دیگر واجب نبوده دلواپس فرسودگی سطح مبلمان یا خوابیدن‌ پف مبلمان در جای‌پا شستشو‌ باشید . اگه این وظیفه را از جای‌ معتبری دریافت‌ نمائید ، حتی باعث‌ افزایش‌ عمر‌ مفید‌ مبلمان خواهد شد .

ویژگی‌ها و مزایای مبل شویی خوب

احتمالاً سوال شما این است که دستگاه مبل شویی چگونه کار می‌کند و چه مواردی را شامل می‌شود. برای شروع، مرحله اول این است که مبل را به طور کامل بررسی کنیم. جزییاتی مانند نوع روکش، رنگ، سطح کثیفی و سن مبل برای تعیین بهترین روش شستشوی مبل در منزل بسیار مهم هستند. تخصصی‌ها با تجربه‌ای در این زمینه هستند و بارها انواع مبلمان را شستشو و لکه‌زدایی کرده‌اند.

بنابراین، شما مطمئن می‌شوید که بهترین روش انتخاب می‌شود. سپس، قسمت‌هایی که بیشترین کثیفی را دارند یا دچار لکه و لکه‌زدایی شده‌اند، مشخص می‌شوند تا با دقت بیشتری تمیز شوند. در روش استفاده از بخار، بخار آب با درجه حرارت بالا بر روی مبل نشسته و گرد و غبار و سایر ذرات ناخوشایند را از سطح مبل به طور کامل حذف می‌کند. این روش هیچ گونه خیسی یا آثار مخرب دیگری را به جا نمی‌گذارد و احتمال آسیب، لکه و جمع شدن پارچه را به حداقل می‌رساند. تنها در چند ساعت می‌توان کل مبلمان را تمیز کرد. هزینه این روش نیز بسیار کمتر است. دستگاه مبل شویی مدرنی است که در سرویس شستشوی مبل در منزل استفاده می‌شود. این روش از محصولات شیمیایی ایمن استفاده می‌کند و برای انواع پارچه‌ها، از جمله چرم، مناسب است. شامپوهای خشک و فوم شوینده خاک را به طور موثر حذف می‌کنند و مبل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خشک می‌کنند. تقریباً بلافاصله پس از پایان کار، مبل آماده استفاده است.

در روش شستشوی عمیق، محلول‌های فوم با فشار روی مبل نشسته و به لکه‌ها متمرکز می‌شوند. مبل‌ها هیچ آسیبی نمی‌بینند زیرا می‌توان میزان فشار را کنترل کرد. برای خشک کردن فوم‌های روی مبل، از بخش مکش دستگاه استفاده می‌شود. تمام کثیفی‌ها به همراه آب و کثیفی به مخزن دستگاه منتقل می‌شوند. خشک کردن مبل یک هنر است و نتیجه آن وابسته به مهارت متخصص است. اگر متخصص ماهر باشد، تمام رطوبت را جذب کرده و مبل را تمیز و خشک تحویل می‌دهد

مراحل مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه

در این روش شستشوی مبل با سرعتی بالا انجام می‌شود و تمامی لکه‌ها و کثیفی‌ها از روی آن پاک می‌شود. با توجه به سرعت بالای این فرایند، بوی نامطبوع و ماندگاری ایجاد نمی‌شود. مبلمان به عنوان یک وسیله پرکاربرد، با استفاده از این دستگاه، کاملاً تمیز می‌شود و هیچ نقطه کثیفی باقی نمی‌ماند. برخی از مزایای خدمات شستشوی مبل با کیفیت و بهداشتی عبارتند از:

  1. پاک شدن تمامی باکتری‌ها و ویروس‌ها از مبلمان.
  2. حذف آلرژن‌های موجود در مبلمان که می‌تواند به سلامتی افراد آسیب بزند.
  3. افزایش عمر مفید مبلمان به دلیل پاکسازی آلودگی‌های عمیق.
  4. تمیز کردن عمیق مبل برای حذف روغن‌ها، کثیفی‌ها و لکه‌هایی که در عمق مبل نفوذ کرده‌اند.
  5. عدم نیاز به تعطیلی اماکن عمومی برای شستشوی مبل.
  6. حفظ سلامتی مبلمان با استفاده از مواد شوینده درجه یک.
  7. بهبود نتایج و ماندگاری با استفاده از روش مخصوص برای هر نوع روکش مبل.
  8. ایجاد بوی خوشبو در مبلمان پس از شستشو.
  9. حذف لکه‌ها قبل از نفوذ به عمق الیاف روکش مبل.

این روش علاوه بر اینکه تمیزی را ارائه می‌دهد، به دلیل سرعت و کارآیی، یک انتخاب عالی برای تمیز کردن مبلمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

نکات لازم برای شستشوی مبل

در صورتی که قصد شستشوی مبل در منزل را دارید، این نکات می‌تواند به شما کمک کند:

لکه‌های روی مبل، باعث بدشکل شدن مبلمان منزل می‌شود؛ بنابراین مناسب است آن‌ها را هرچه زودتر پاک کنید. اگر نوشابه روی مبلی ریخت، بهتر است آن را فوراً پاک کنید؛ برای این کار، کمی نمک را روی لکه بپاشید و سپس با اسفنج خیس، آن را پاک کنید تا هیچ اثری از لکه باقی نماند.

اثر سوختگی یا زردی سیگار را هم می‌توانید با یک حبه قند، از بین ببرید. روش کار بسیار ساده است. قند را روی لکه بمالید و آن را به مدت کافی ادامه دهید تا پاک شود. اگر این لکه بر روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد، می‌توانید با آبلیمو آن را پاک کنید.

اگر جنس رویه مبل شما از پارچه‌های کرک‌دار است، با استفاده از کمی شیر، آن را خیس کنید و با استفاده از مقداری پنبه لکه را پاک کنید، سپس با آب و صابون، لکه را هم از بین ببرید.

لکه جوهر روی مبل نیز قابل پاک‌سازی است. مراحل کار به این صورت است؛ ابتدا آن را خیس کنید و کمی نمک را روی لکه بریزید؛ سپس با استفاده از پنبه، محل را تمیز کنید. راه دیگری نیز وجود دارد، که ابتدا محلول گلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودر دستی، رویه مبل را شست و شو دهید.

برای پاک کردن لکه چربی روی مبل، باید کمی محلول نمک و الکل را روی آن بمالید. اگر جنس رویه مبل پارچه ابریشمی باشد، روش ساده‌تری نیز وجود دارد؛ با استفاده از یک برگه کاغذ خشک، قسمت لکه دار را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی آن بگذارید تا لکه ناپدید شود.

به حالت میانه دوام‌ و زندگی مفید‌ یک مبل‌ خوب‌ و با کیفیت‌ بین‌ 7 تا 15 سال است‌ . ولی در وفور از اوضاع شاهدیم که لوازم‌خانه (میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) کمتر‌ از‌این حد نصاب‌ ماندگاری دارند . حفظ و پاک‌سازی و شستشوی اصولی در حفظ‌ ظهور ، خوشگلی و ادامه پارچه مبلمان ماجرا واجب خواهد شد . در بعضی مواقع روند نابجا شستشو‌ و بهره برداری از ماده‌ها شوینده نامرغوب می‌تواند صدمه ضروری به پارچه و حتی فوم‌ درونی لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) ساخت نماید . باید‌ سبک مناسبی برای شستشوی مبلمان ها گلچین نمود . از جمله ویژگی های مبلمان شویی زیبا می‌توان به چند مناسبت بنیادی نشان شود :

1)شستشوی اصولی و عمیق مبل :

مراد از شستشوی زیاد ، پاک‌سازی مبلمان از گودی و تو الیاف و بستر های داخل لوازم‌ خانه(میز و صندلی و بوفه و مبل و کاناپه) است‌ . در صورتی‌ که به فرم یک مبلمان دقت‌ نمائید مشاهده‌ خواهید کرد‌ که مبلمان از یک تخته‌ شاسی‌ چوبی وضع تبدیل شده شده است که در قسمت‌ نشیمن صفحه‌ای فنری از نوع‌ فنرهای لول‌ ، سینوسی و یا کششی روی آن قرار خواهد داشت .
این فنرها در تقویت و ماندگاری کف مبلمان نقش‌ مهمی دارند . روی این فنرها و در بخش حمایت مبلمان فوم‌ های سرد‌ و گرمی‌ قرار گرفته شده که سبب نرمی‌ و سادگی خواهد بود . در نهایت هم با رویه‌ کوبی روکش تناور مبلی ، روی فوم‌ ها پوشانده می‌شود‌ .

2)لکه‌ بری کامل مبل :

امکان‌ پذیر است‌ بعد‌ از شستشوی مکمل مبلمان با ماده‌ ها شوینده انبوه قوی ، متوجه‌ لکه‌‌هایی‌ شوید که همچنان روی مبلمان برجای مانده‌ اند . در این مواقع با اینکه لوازم‌ خانه کاملا پاکیزه و تابان تبدیل شده شده ، ولی چرک ها ظهور زیبای مبلمان را دست‌ خورده کرده و تصویر‌ ناخوشایندی‌ ایجاد‌ خواهد کرد‌ . یک خبره مبلمان شویی قابل اعتماد الزاماً باید در شناخت‌ اشکال لک و از وسط جا به جا کردن اصولی آن کاملا حرفه‌ ای‌ اقدام کند‌ . خطا در دانش و استفاده‌ از لکه‌ بر می تواند سبب صدمه بافت و الیاف مبلمان شود‌ . خشکشویی ، شستشوی با آب گرم ، صرف از ماده‌ ها لکه‌ بر ثمر بخش و مطمئن متناسب‌ با جنس رو مبلی همگی‌ از مواردی است‌ که نیازمند‌ آزمون و احاطه تکنسین‌ مبل‌ شویی می باشد .

3)حفظ جلوه و زیبایی مبل

اولین‌ موضوعی که در مدت شستشوی مبلمان مدنظر قرار خواهد گرفت ، طهارت و بهداشت‌ آن است‌ . منتها پرسش اصلی دیگر ، نگهداری مشهود و ظاهر زیبا آن می‌باشد‌ . ارزش‌گذاری لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) ها گذشته‌ از کیفیت‌ ساخت‌ و تولید ، به وضعیت پارچه رومبلی نیز‌ بستگی‌ دارد‌ . تا جایی که بعضی از لوازم‌خانه ها را به نشانی پارچه رویه‌کوبی شده‌ معرفی‌ می‌کنند . مشابه مبلمان پوست ، پارچه نرم‌و لطیف‌پرزدار ، پیله و . . . . بدین‌لحاظ صیانت ظهور و خوشگلی پارچه مبلمان یکی از ضروریاتی خواهد بود که در فصل شستن حتما باید به آن نکته گردد . از جمله خواص مبلمان شویی قابل اعتماد این شد که زیبایی‌ مبلمان حفظ‌ می‌شود‌ و صدمه هایی مشابه نخ‌نما گشتن ، پارگی‌ ، بورشدگی و مجمع گشتن پارچه اتفاق‌ نیفتد .

تماس با ما جهت شستشوی مبل در کرج

همین حالا مبل های کثیف و نیاز به شست شوی خود را در اختیار تیمی ما بگذارید. جهت هرگونه پرسش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

1 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی مبل در کرج»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات