مبل شویی در اندیشه

چرا مبل شویی در اندیشه اهمیت بسزایی دارد؟ نظافت تنها شامل گردگیری و جارو کردن اتاق ها محسوب نمی شود. همه ما به خوبی می دانیم که همه وسایل خانه نیاز به تمیز کردن و نظافت در طول سال دارند، مثلاً مبلمان خانه، تشک خواب راحت، فرش و همه وسایل غذاخوری، همه وسایلی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و به همین امر بیشتر از سایر لوازم خانگی کثیف خواهند شد. از بین بردن لکه ها و کثیفی های این دستگاه ها چندان آسان نمی باشد و گاهی نیاز به شستشوی خاص دارد که این امر در خانه هم حتی با بهترین مواد شوینده هم امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل شستشوی مبلمان در اندیشه هر ساله ضروری است.

می دانید که هنگام شست و شوی مبل در منزل در اندیشه، شستن انواع پارچه های نامناسب می تواند آسیب جدی ای به بافت پارچه مبل برساند و آن را از بین ببرد. از آنجایی که مبل ها معمولاً پارچه ای می باشند، استفاده از پاک کننده های خانگی می تواند آسیب جدی به این واحدها وارد نماید و ممکن است نیاز به تعویض مبل های خود داشته باشید. به همین دلیل استفاده از شوینده های مخصوص مبل برای شستشوی مبل در منزل در اندیشه امری ضروری است و البته بهتر است شستشوی مبل در اندیشه را به شرکت های معتبر از جمله تیم بسپارید زیرا هزینه شستشوی مبل بسیار کمتر از قیمت خرید و تعویض مبل. می باشد.

مبل شویی در اندیشه

مبل شویی در منزل اندیشه

می دانید که اگر بخواهید خودتان وقت بگذارید و مبل های خود را تمیز کنید، ممکن است زمان زیادی را صرف نمایید . البته توجه داشته باشید که از آنجایی که معمولاً در اندیشه ماشین لباسشویی مناسب برای مبل در منزل ندارید، ممکن است مبلمان آن طور که دوست دارید تمیز نشوند.

شست و شوی مبل در اندیشه با بهترین متد و مواد شوینده توسط تیم ما در کم ترین زمان صورت می گیرد. شستن مبل در منزل به این معناست که شما فقط باید حدود 2 تا 3 ساعت در منزل خود بمانید و البته از آنجایی که مبل ها در ماشین لباسشویی های مخصوص شسته می شوند، به سرعت خشک می شوند و پس از گذراندن زمان کوتاهی مثلاً حداکثر یک روز، می توانید از مبل های خود استفاده کنید. البته از آنجایی که متخصصان مجموعه ما انواع پارچه ها را می شناسند و می دانند چگونه هر کدام از لکه ها را پاک کنند، نتیجه بسیار مطلوب تری خواهد بود.

شست و شوی مبل در اندیشه

تمامی خدمات شرکت ما به شما عزیزان: شستشوی مبل در منزل در اندیشه، در ادارات و البته در سالن های بزرگ شستشوی مبلمان و صندلی در سینما، تئاتر و سالن کنفرانس شستشوی انواع مبل چرمی، مبل پارچه ای و مبل مخملی با استفاده از دستگاه های مبل شویی مدرن صندلی های شستشو مانند صندلی کامپیوتر یا میز ناهار خوری شستن تشک های راحت شستشو و خشک کردن مبل تختخواب شو

مطالعه بیشتر:  نظافت مبل در فردیس
شستشوی مبل در منزل اندیشه چه مزایایی دارد؟

مزایای یک نظافت خوب مبل در اندیشه نسبت به شستن مبل در منزل به شرح زیر می باشد: اگر در شستشوی مبل و خشک کردن مبل این فرآیند به درستی انجام نشود و نتوانید از مواد مناسب با ساختار پارچه ای مبل استفاده کنید، باعث آسیب به بافت پارچه و سایر قسمت های مبل خواهید شد. اگر از مواد مناسب برای از بین بردن لکه مبل ها استفاده نکنید، در آینده پاک کردن لکه از روی مبلمان دیگر دشوارتر می شود و این امر باعث افزایش هزینه نظافت مبل می شود. در صورتی که مبل با مواد مخصوص این پارچه شسته نشود، پس از مدتی مبل بوی نامطبوع می دهد و مجبور خواهید شد دوباره مبل را بشویید. در صورت استفاده نادرست از ماشین مبل شویی در منزل ، پارچه مبل آسیب می بیند و بالطبع هزینه خرید مبل نو بسیار بیشتر از قیمت شستشوی مبل توسط شرکت های خدماتی خواهد بود. همچنین شستشوی مبل با هر چیزی غیر از ماشین مبل شوی اختصاصی مانند حوله های کرکی باعث ایجاد لکه روی پارچه مبل می شود و ظاهر مبل شما را بد نشان می دهد.

شست و شوی مبل در اندیشه
خدمات مبل شویی در شرکت آذین پاک البرز

اگر به تمیزی مبلمان خود اهمیت می دهید و همچنین دوست دارید که مبلمان شما درست همانند روز اول برق بزند ، زمان را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مبل شویی در اندیشه
استفاده مداوم از مبلمان باعث لکه لکه شدن آن ها می شود. بعضی از این لکه ها به سختی از بین می روند نیاز به شستشو با مواد شوینده خاص خواهد داشت. با توجه به تنوع جنس و مدل متفاوت مبلمان کاملا تخصصی بوده و هرکسی به صورت شخصی نمی تواند این کار را انجام دهد.
مبل شویی در منزل

شست و شوی مبلمان به موقع در منزل، علاوه بر حفظ تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان می‌شود، شرط اینکه به صورت حرفه‌ای و توسط متخصصان ماهر انجام شود! “آذین پاک” با بهره‌گیری از تیمی متخصص و با تجهیزات و مواد با کیفیت، خدمات شست و شوی مبل در محل را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به شما ارائه می‌دهد. شست و شوی مبل در محل یکی از سرویس‌های محبوب و مؤثر در زمینه شست‌شو است. استفاده از خدمات شست و شوی مبل در محل، نیاز به جابجایی مبلمان را برطرف می‌کند. همچنین نگرانی از کهنگی رویه مبل یا پف مبل در اثر شستشو را نیز برطرف می‌کند. اگر این سرویس را از یک مرکز معتبر دریافت کنید، حتی می‌تواند عمر مفید مبل را افزایش دهد. تیم ما در تمیز کردن اثاثیه و لوازم روکش‌دار منزل شما تخصص دارد و می‌تواند با مهارت بهترین لکه‌ها روی مبلمان، تشک، و صندلی موکت را پاک کند.

یکی از مزایای خدمات مبل شویی
مبلمان وسیله سنگینی است و برای حمل و نقل آن به یک ماشین نیاز دارید. جهت آسایش مشتری مبل شویی ها برای شستن مبلمان به منزل می آیند. صرفه جویی در حمل و نقل و آسیب ندیدن مبل از مزایای مبل شویی است.
مهم ترین بخش لوازم خانگی
یکی از مهم ترین بخشی از لوازم خانگی که بیشترین استفاده را دارد مبلمان است. که در انواع مختلف و سایز بندی های متفاوت در بازار وجود دارد. همچنین افراد سالخورده دارای بیماری کمر درد و پا درد از انواع مختلف صندلی و مبلمان استفاده می کنند. تمیز نگه داشتن مبلمان یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.
تعویض ست یا پارچه های مبلمان
برخی از مردم بعد از کثیف شدن مبلمان به فکر تعویض پارچه ها یا ست های مبلمان می باشند. بهتر است بدانید وقتی از خدمات مبل شویی استفاده کنید، دیگر به دادن هزینه اضافی برای تعویض ست یا پارچه های مبلمان نیازی ندارید.
گردگیری مبلمان

روش خاک‌گیری مبل به این صورت است که برای شروع از یک دستمال نرم یا ماهوت پاک‌کن استفاده می‌کنید. همچنین می‌توانید به جای اینها از اسفنج‌های نرم نیز استفاده کنید. اما باید به یاد داشته باشید که از دستمال یا پارچه‌های زبر برای این کار استفاده نکنید، زیرا ممکن است سطح مبل را خراب کنند و خط و خش روی آن ایجاد شود.

تفاوت شستشوی دستی با خشکشویی مبل
گاهی ممکن است شستشوی دستی با استفاده از شامپو فرش موجب پوسیدگی و خرابی مبل ها شود. هنگام شستشوی مبل از مواد شوینده مناسب باید استفاده کرد. مبل شویی ها از دو دستگاه قابل تنظیم و بدون جاری شدن آب، برای شستن مبل ها استفاده می کنند. و آسیبی به مبلمان شما وارد نمی شود. دستگاه خشک کن با مکش قوی ای که دارد مبل را نم زدایی کرده و از پوسیدگی مبل جلوگیری می کند.
مواد شوینده مناسب در مبل شویی اندیشه
هنگام شستن مبل ها مواد شوینده با فشار قوی به سطوح مبلمان پاشیده می شود و در اعماق مبلمان نفود می کند و تمامی چربی ها و ذرات گرد و غبار در مواد شوینده روی سطوح مبل حل می شوند و بعد گوشه و کنارهای مبل شسته می شود.
برای شستن مبل ها و خشک کردن آن ها چه کاری باید انجام داد؟
با استفاده از موتور مکنده دستگاه مبل شور برای حذف کف های موجود روی سطوح مبل را پاک و بعد مبل را خشک می کنند. یکی از مهارت های کارگر مبل شور نحوه شستشوی مبل و خشک کردن صحیح آن است.
چه مبل های مناسب شستشو با دستگاه هستند؟
مبل هایی که قسمتی از آن پارچه دارد مانند: تمام پارچه، فرفوژه و چوب و پارچه مناسب شستشو هستند. قسمت هایی که دارای چوب، چرم و فلز هستند را نباید شسته شوند.
موارد مبل شویی اندیشه
لکه گیری پارچه مبل با استفاده از مواد شوینده مخصوص. 3 تا 4 ساعت برای خشک شدن مبل ها لازم است. از مکنده قوی برای خشک کردن مبل ها استفاده می شود. برای از بین بردن گرد و غبار از خدمات بخارشویی استفاده می شود.
برای پاک کردن لکه های موجود روی مبلمان انجام چه کارهایی لازم است؟
قبل از پاک کردن لکه ها گرد و غبار رو با کشیدن جاروبرقی روی سطوح مبل پاک کنید، به جای آب لوله کشی از آب مقطر استفاده کنید.نم اضافه را از روی پارچه با دستمال خشک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات