پرستار سالمندان در کرج

پرستار سالمندان در کرج نیز توسط مراکز پرستاری گوناگونی به افرادی که به آن نیاز دارند، معرفی می شود. این افراد که تحت عنوان پرستار مشغول به کار و فعالیت هستند، در تمامی زمینه های مرتبط با شغل پرستاری از مهارت کافی برخوردارند. در واقع پرستاران در این زمینه آموزش دیده اند و بسیار دلسوز و مهربان هستند و هیچ تفاوتی میان آقا و یا خانم در این شغل وجود ندارد و هریک از توانایی های خاص خود نیز برخوردار هستند و مطابق با آن به فعالیت می پردازند.

قیمت پرستاری سالمندان

در صورتی که سالمندی در منزل خویش دارید که بنا بر هر شرایطی، نمی توانید خودتان از آن مراقبت کنید و لازم است تا از یک فرد متبحر در این کار کمک بگیرید، بهترین پیشنهاد، کمک گرفتن از یک پرستار سالمند می باشد. لازم است قبل از تصمیم نهایی در این رابطه به بررسی تمامی شرایط و نکات بپردازید و بدانید که هر مسئولیتی که به پرستار مورد نظر واگذار می نمایید، شامل مبلغی می شود.

بنابراین حقوق پرستار سالمند با سایر پرستاران متفاوت است و البته تفاوت های خاصی هم میان پرستاران سالمند با یکدیگر وجود دارد که از آن دسته می توان به این مورد اشاره کرد که هر سالمندی شرایط خاص فیزیکی خود را دارد. بنابراین ممکن است یک پرستار سالمند حقوق کمتری داشته باشد اما پرستاری دیگر با توجه به شرایطی که سالمند وی دارد، از حقوق بالاتری برخوردار باشد.

جهت کسب اطلاعاتی بیشتر در این زمینه، می توانید مشخصات و ویژگی های سالمند خود را شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری مطرح نمایید تا حقوق پرستاری که متناسب با شرایط شما می باشد را اعلام نماید.

به این مورد دقت داشته باشید که هر پرستاری باید در زمینه و حیطه کاری خود از تخصص کافی برخوردار باشد و تنها داشتن اطلاعاتی مکفی نمی تواند نیاز شما را برطرف کند.

عوامل موثر بر قیمت پرستار سالمند در کرج

پرستار سالمندان در کرج از حقوق متنوعی برخوردر هستند و عوامل بسیاری می باشند که می توانند عاملی در جهت تغییر حقوق پرستاران باشند. از جمله این عوامل می توانیم موارد ذیل را نام ببریم که عبارت هستند از:

1. میزان ساعت کاری پرستاران که لازم است به صورت 24 ساعته حضور داشته باشند و یا تنها حضور چند ساعته کفایت می کند.
اما به صورت کلی سه نوع ساعت کاری برای پرستاران مشخص شده است که به شکل 8، 16 و 24 ساعته است و بنا بر شرایط فرد سالمند تعیین می شود.
2. ارائه خدماتی که در حین کار وجود دارد به عنوان مثال اگر قرار است فرد علاوه بر نگهداری از سالمند، کارهایی همانند آشپزی، کمک به استحمام سالمند و دستشویی رفتن وی را هم انجام دهد، متحمل هزینه های دیگر هم خواهد شد.
3. هزینه ای که پرستار باید بابت رفت و آمد خویش بپردازد.
4. هزینه هایی که فرد پرستار در قبال ناهار و یا شام خویش پرداخت می نماید.
5. داشتن تبحر و اطلاعات و دانش و همینطور تحصیلات کافی در پرستار

مطالعه درمورد : ویژگی های پرستار خوب

تمامی موارد فوق از آن دسته عواملی هستند که می توانید با بررسی دقیق و درست آن ها، میزان حقوق پرستار را مشخص کنید که البته این کار توسط شرکت ارائه دهنده خدمات صورت می گیرد. شما این امکان را دارید تا درخواست های خود را به هر صورتی که می باشد، به صورت ریز به ریز اعلام نمایید تا علاوه بر پیشنهاد یک پرستار مناسب با شرایط شما، حقوق وی هم اعلام گردد تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

ویژگی های پرستار سالمند مناسب

شایان ذکر است که هر پرستاری باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا بتوان با خیال راحت کار را به وی سپرد و دغدغه ای از بابت اجرای درست آن نداشت. بنابراین پرستار سالمند باید یک فرد کاملا قابل اعتماد، دلسوز، مهربان و به عبارتی صبور باشد تا بتواند تمامی امور مرتبط با سالمند را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
پرستاری، مناسب تشخیص داده می شود که در هنگام اجرای امور مرتبط با خویش، برنامه ریزی های لازم را انجام داده باشد تا بتواند تمامی کارهای خویش را در مدت زمان مناسب انجام دهد و هیچ کار وی از قلم نیوفتد. لازم است پرستار در زمان هایی که سالمند حوصله دارد با وی وقت بیشتری بگذراند و حس گرم بودن با آن ها را به راحتی القا نماید.
احترام گذاشتن به سالمند اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است بنا بر شرایطی که سالمندان دارند، ناراحتی هایی برای آن ها وجود آید و نیاز داشته باشند تا دیگران احترام بیشتری برای آن ها قائل شوند. در صورتی که ویژگی دیگری مد نظر شما است، آن را در هنگام استخدام مطرح نمایید تا در زمان دیگری، حرفی باقی نماند و ادعایی در رابطه با این که ویژگی مذکور بیان نشده بود، وجود نداشته باشد.

خدمات ارائه شده پرستار نسبت به سالمند

شاید تمایل داشته باشید تا خدماتی که از سمت پرستار به سالمند ارائه می شود را بدانید و برای آن لازم است اطلاعات زیرا را در اختیار داشته باشید.

1. رسیدگی به بهداشت فرد سالمند که شامل استحمام وی، تعویض لباس ها و شانه کردن موهای آن ها، انجام تمامی موارد بهداشت فردی، شست و شوی لباس ها و مواردی دیگر می باشد.
2. رسیدگی به سلامت جسمی سالمند که شامل انجام ماساژهای مرتبط، تشویق به ورزش، گرفتن فشار خون، تعویض پانسمان های موجود، انجام تزریقات مورد نیاز و موارد دیگر است.
3. رسیدگی به سلامت روحی فرد سالمند که از آن جمله می توانیم به سرگرم کردن وی، گوش دادن به حرف های او و هم کلام شدن با آن ها اشاره نماییم.
4. رسیدگی کردن به تغذیه آن ها که به کار بردن یک رژیم غذایی سالم و همینطور غذا دادن به او و منع وی از خوردن غذاهای مضر نیز در این دسته و گروه قرار می گیرند.
5. انجام امور مرتبط با منزل که شامل تمیز کردن محیط، جارو زدن، نطافت سرویس های بهداشتی موجود در محل، مرتب نمودن لباس ها و اتاق و حتی منزل سالمند با توجه به شرایط موجود
تمامی امور فوق تنها با درخواست شما مبتنی بر انجام آن ها به فرد پرستار سالمندان در کرج القا می گردد و لازم است حقوق جداگانه ای برای آن ها در نظر بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات